Burcubalyetis genel olduğunuz zaman solunum da durur , görmüşsünüzdür belki başınızın dibinde bi cihaz var ordan size oksijenle beraber anestezik gaz verilir. O öksürten şey anestezik gazdır. Hele bi de alerjikseniz daha da öksürtür. Spinalde haklısınız bu işin içinde olmama rağmen ben de korkuyorum 😀 ama bebek çıkana kadar sabrederseniz hem bebeğinizi görürsünüz hem de o çıktıktan sonra yatağınızda uyur şekilde uyursunuz. Genel kadar ağır olmaz öksürmeden çıkarsınız 😊