Mervex her ebe yada hemşire sezeryan sonrası bunu yapar. Rahim toparlanmışmı kontrol ediliyor birikmiş kanda vajinadan dışarı çıkıyor ama öle ağrılı birşey değil bende hiç ağrı olmamıştı. Korkulacak bişey değil bence tabi ☺️ ben çok şanslıydım hiç ağrım olmadı ağrı kesici de istemedim sıksık yürüdüm akşama toparlandım hemen. Sizde öle yapın bol bol yürüyün sandalyede oturun