Burcubalyetis bu anestezi ve spinal işinde direkt olarak çalışan biri olarak sadece konuyu açayım , siz kendiniz karar verin.
genel anestezide tamamen uyursunuz , hiçbirşey hissetmezsiniz evet , ama size yapılan ilaçlar bebeğe de çok az da olsa gidiyor o yüzden ilk tercih değildir genel anestezi. Anne tercih ediyorsa yine de sorun olmaz. Ameliyattan sonra ağrınız olabilir. Ağrı kesicinin etkisi kişiden kişiye değişiyor çünkü.
spinal anestezide belden aşağınız tamamen uyuşur. Dokunmaları hissedersiniz ama soğuk sıcak ve acıyı hissetmezsiniz. Bebeğe hiçbir şekilde zararı yoktur. Eğer yine uyumak isterseniz bebek çıktıktan sonra sizi daha az ilaçla uyutabilirler bu şekilde bebeğe de ilaç gitmez. Ameliyattan sonra 4-5 saat ağrınız olmaz. Belki baş ağrınız olabilir ama başınızı çok sallamazsanız bol su kahve çay içerseniz onu yaşamayabilirsiniz de. İlk tercih spinaldir o yüzden 😊