Seydaahmet34 ben de yaptırmadım canım, çok pahalı gerçekten. Şimdi pahalıysa devlete git diyenler de vardır onlar çok biliyor, devletten randevu almak çok zor hatta imkansız gibi bişey. Ben özele gidiyorum doktorum sağolsun detaylıya girmediğimi biliyor o yüzden çok ilgileniyor herşeyiyle. Kalbinde delik bile vardı onun takibini de yaptı başka cihazla baktı filan.. şükür kapandı delik bi sorunumuz yok 🤷🏻♀️