Ilk oğlum da yaptirmisrim 3 sene önce 300 liraya ama bu sefer yaptırmadım en az 500 istiyorlar insaf ya devlet randevu vermiyo özeldede yaptırmadım zaten her ay bu dünya özel muayene parası veriyoruz her doktor kendi muayene parası içinde bakmalı bilmeli bence ayriyettten özel ücret istemmemeli