minelimm bende atmadım bir poşet dolusu oldu 1 yıldır kullanıyorum daha da 2 ay var doğum dan sonrada kullaniliyomus bildiğim kadariyla cevremden gördüğüm 1 2 ay filan artık bünye vücut göbek bebis alıştı şükür Rabb’im sağlıkla zamanında kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah yawrularimizi 🤲🏻🌺😘