[silindi] ben bundan 6 sene once genetige gittim 3 kaybım var bu arada
Testler yapildi bi sorun yok dendi
Bizde güvendik diyoruz bi sıkıntimız yok şimdi 35 haftalik hamileyim bu gebeliğin başinda bi doktor genetik testlere bakti burda eksik var pıhtilaşma yapilmamıs dendi yani biz bu kadar sene ve 3 kaybı boşa yaşamışiz iğne ve coraspin başlandi şuan testi yapamıyoruz ama buyük ihtimal pıhtilaşma dedi o yuzden pıhtilasmaya dair bi bilgimiz yok