Pıhtılaşma raporu olan hanımlar, doktorunuza da danışın ve sorun doğumdan sonraki 40gün de iğne yapılması gerekiyor.. bana doğumdan 6saat sonra getirip hemşire kendisi yaptı ilkini.. kardeşime bu söylenmediği için doğumdan sonra bacağından pıhtı attı.. Allah hepimizi korusun🍋