Firstlady ben hep çam çakızı ağdası yapıyorum. Düzenli ağda yaptığım için aşırı derece kıl köklerimde azalma var. Ben koltuk altı için gitmiştim lazere ama hamilelikte yine çıkmaya başladı. Ağdayı ben marketlerde kozmetikçilerde satılan ağda bezleri varya onlarla yapıyorum.ilk başta çok acıyor ama zamanla hissetmiyorsunuz alışıyorsunuz. İlk deneme zor oluyor biraz. Ağdayı kıl kökü yönünde sürüp bezi tersten çekiyorum daha temiz alıyor. Bir seferde çekmeye özen gösterin yoksa çok can acıtır. Birde ağda bittikten sonra ağda yağı ile temizleniyorum ardına hemen duşa giriyorum.