Seyda5234 Bhrertrk herkesin bünyesi bir olmuyor. Bir de kizken her ay nerdeyse enfeksiyon kapıyordum. benim ilk hamileliğim olduğu için normal olarak sormak istedim anlamadım Sinirlendiniz mi..
Bhrertrk Seyda5234 hayır canım benim neden sinirleneyim . Sakınan göze çöp batar demek istediğim bu . Allah anne ve bebeği öyle güzel koruyor ki
BusraUras Seyda5234 kasma kendini. Ben giç kasmıyorum. Ama ben yıllardır kendim yapıyorum ağdamı o yüzden çok alışığım.
D-uysal melisa_ozgur_46 o zaman siz yapmayın ilk 3 ay sonralarda da kasılma oluyor bebekte kendini kasıyor ben yaptirmistim bebeğim saga sola toplandı durdu tekme attı ben kastikca korktu galiba son haftalarda erken doğumu tetikliyormus
D-uysal melisa_ozgur_46 tehlike geçtiği zaman doktora da sorun malesef ki ben jilet yaptım en son kasildigi için benimde erken doğum riskim vardı korktum ağda yaptırmaya. 34. Haftadayım şimdi 2 hafta sonra agda yaptırıp akşama doğuma gitmeyi düşünüyorum 😁
Birhamileningunlugu Seyda5234 ben hamilelik boyunca yaptırdım bi sıkıntı olmadı hatta en son 37 haftalıkken yatırmıştım
melisa_ozgur_46 D-uysal insallh rahat kolay doğumun Olur canim Benim 🙏🙏 ağda en temiz iş ya ben lazere başlayacak tim bebişim oluştu kaldi 😄
BhrDnmz melisa_ozgur_46 benimde vardi agdaya alisik olmama ragmen aldirmafim kisaltma yaptim. Hem mikrop kapmamak icin hemde kasilma yasamamak icin
Smy238 Seyda5234 31 haftalığız hep ağdayls geldik artık göbekten sonda Göremedim pek zar zor yaptım ama yapılır yani jilet mahveder
Elifozcan_ Smy238 bende 33 haftadayım yapmayı denedim ama olmadı nasıl yapıyorsunuz kuaförlerde kapalı ne yapacagımı bilemedim 🙈
BhrDnmz melisa_ozgur_46 yani ben riske atmadim doktorum yaptirabilirsin dedigi halde yaptirmadim. Kimseye olmaz olmaz bana olur diye. Ona gore karar ver. Bide daha cok kucuk bekle bence
gulsen_57 Seyda5234 36 haftaligim hala ağda yapıyorum tabi çok zor oluyor şekilden şekile giriyorum 😁ama jilet kullanmak istemiyorum
Cennet40 Seyda5234 29. Haftama kadar hep kendim ağda yaptım sonra göbekten yapamamaya başladım kuaföre gittim 37. Haftamdayım. Kapanma haftasında kuaförler kapalı maalesef jilete dönmek istemiyorum.
Seyda5234 Cennet40 sakın dönme bencede daha kötü olur bende o yüzden korkuyorum jiletle akşam daha kötü olucak
Elifmstf Seyda5234 göbeğim azcik çıkana kadar yani 16. Haftama kadar kendim aldım. Sonrası görmemeye başladığım için kuaför de devam ettim. Hiç sorun yaşamadım
brcozdmr-068906 ErdemirinAnnesi ErdemirinAnnesi Nasıl dayanıyorsunuz ya.Ben hep jiletle aldım 27 haftalık hamileyim.Ve cok korkuyorum agdadan cokmu aciyor yani.
Seyda5234 brcozdmr-068906 yani alışana kadar açıyor ama ben kendimi bildim bileli ağda yaptığım için acıma hissetmiyorum sadece kasıyorum kendini
karanfilll brcozdmr-068906 daha önce yapmadıysanız dayanamazsınız heleki hamileyken daha hassas oluyo cilt.
ErdemirinAnnesi brcozdmr-068906 yok korkutma kendini 5 dk dayan 1 ay rahat ol canım jilet 3 günde kendini belli ediyo