Firstlady Gururunannesi hurrem otu diye bir ot var Turkiyede. Bir akrabam almisti gidince. Hic duydunuzmu? Tuyleri dokuyormus. Sultanlar kullaniyormus gecmiste
Cilekkz-22 Seyda5234 koparırken acıyo hemen geçiyo 2 dk bile sürmüyor bi dene yinede 1 ayda yeni yeni çıkmaya başlıyo
ErdemirinAnnesi brcozdmr-068906 yok korkutma kendini 5 dk dayan 1 ay rahat ol canım jilet 3 günde kendini belli ediyo
Seyda5234 ErdemirinAnnesi aynen öyle jiletle alsam 2 3 gün sonra tekrar cikicak onunla her 2 3 günde bir ugrasamam ki kimse uğraşmaz bence
brcozdmr-068906 ErdemirinAnnesi orası öyle..Anestezi kremi aldım onu bi denicem bakalım inşallh işe yarar
Babyhappy58 Seyda5234 korkulacak bişey yok kuaförüm kuaför olmama rağmen ben yaşadım kanama o haftalarda çok esnek oluyo jilet vur ilerki haftalarda zaten alamıycaksın doğurduktan sonra da lazere gidersin 😆
Cilekkz-22 Seyda5234 eldiven daha hızlı oluyo acımasını istemiyosan etini ger öyle kopar daha az acır hem acıya yavaş yavaş alıştır kendini doğumda ne yapcan 😄😄😄😄😄😄