baloglu1 Herkesin tercihi hafta sonu değil normal günlerde de normal doğuma kendi Dr unuzun girmeme ihtimali var bu benim için çok önemli değil normal doğumda zaten Dr sadece bebeği tutup dikis atıyor ilk doğumumda epidurel almadım 2. De de düşünmüyorum olumlu şeyler duymadım çevremde olanların çoğu bel ağrısı yaşıyor devlette değil sadece yurt dışında da sistem aynı son ana kadar sezeryana almazlar pek birde can hastanesi içinde pek iç açıcı şeyler duymuyorum son zamanlarda resmen ticarethaneye dönmüş durumda geçenlerde bı bayanla tanıştım hastanede 8 ay boyunca yanlış tedavi uygulayıp 10 bine yakın masraf çıkarmışlar halbuki kadında bir sorun yokmuş sonra alsancakraki bı Dr basit bir işlemle sorunu çözmüş ben kontrole gittiğimde o da çiğli ye son kontrolleri için gelmişti asla kapısından geçmem diyordu can hastanesi için sürekli zam ve yanlış tedaviden dolayı can Hastanesi’nin hasta politikasını biliyorum bı çok arkadaşım orda çalışıyor eşimin kuzeni ilaç mümessili eşi de can Hastanesi’nde yaptı ve onlarda doğum sonrası memnun kalmadıklarini söyledi 😔 can hastanesindeki irfan bey çok iyi o da cigliden gelme birde emre bey vardı ayrıldı o da şuan kendi klinigini açtı ondan da memnuniyet çoktu