Susamtanem2 Çok memnun kaldım , CD verildi. Yanında bir tane de fotoğraf. Renkli ultrasonun siyah beyaz hali bebeğin yüzü görünüyor.
zaten ilgilenen doktor çok Güler yüzlüydü tek tek gösterdi anlattı. Bebekle konuştu , yüzünü gösterdi falan. Fiyat olarakta bir tık daha uygundu diğer yerlere göre. Ve en önemlisi çok hijyenik bir yerdi ☺️