tontirik @Glsm48 yaaa maşallah🤩 çok sevindim iyi olmasına. Ben sorunca görebilirsem söylerim ama kesin değil dedi. Bacak arasında bişey görünmüyor o yüzden kız olabilir ama kesin diyemem dedi. 16+4 de tekrar gidicez. O zaman belli olur sanırım 🌸😍
Glsm48 tontirik bana da ilk baktı kız gibi dedi sonra bacak arasını açtı erkek de olabilir sanki burda bişey var dedi 😁 bana hep erkek doğuyor hangisi olursa sevinirim dedim bi sonra ki kontrolde net söylerim dedi 😁
tontirik @Sedausl bizde bugün tarama testi için kan verdik. Bize hiç soru sormadı. Sadece kilomu tarttı o kadar. Mesela bizimki akraba evliliği. Ama sormadı😅
Sedausl tontirik hadi ya bana sigara içiyor musun akraba evliliği mi tüp bebek mi gibi şeyler sordular
Zelsonr EcemGA Canım 6 tüp kan alıyorlar başka bişi yapmıyorlar tabi birde ultrasonda ölçümlerine bakıyorlar 💙
Glsm48 Sedausl Bende bugün yaptırdım idrar tahlili kan tahlili aldı , ikili test bayramdan sonraya çıkacakmış
tontirik @Glsm48 bana da erkek doğuyordu. Hatta rüyamda gördüm. Bizimde kesin değil sağlıklı olsun da kız erkek fark etmez 🌸😍🤲
tontirik @Glsm48 ilk 6 haftalıkken gitmiştik o zaman biz söyledik zaten akraba olduğumuzu. Ama bugün test için sormadı. Forma da hiç bakmadım o heyecanla belkide yazıyordur 😅😂
tontirik @Esragnss ben açtım ve o şekilde verdim. Doktora da aç olduğumu söyledim tok olması gerekse ye öyle ver derdi heralde. Ama belki açlık tokluk farketmiyordur. Baktıkları hormon sanırım oda fark etmez 🤓🌸
Glsm48 Sedausl rutin kontrol için istiyorlar onu hatta idrar yolu enfeksiyonu çıktı, toz ilaç verdi , hamilelikte enfeksiyon tehlikeliymiş
tontirik @Sedausl bana bişey sormadılar aklıma da gelmedi formu incelemek😅 doktorun sekreteri doldurdu belki ilk gidişimizde sisteme işledilerse bilgilerimi o yüzden sormamıştır
Sedausl Glsm48 bende de enfeksiyon var aynı zamanda da gebelikten kaynaklı kum oluşmuş kum döküyorum 😑