lentil Peki ya çikolata yiyip girdiğim halde hareketsizligi 🙄 ilk başta doktor çok uğraştı bastırdı göbeğime salladı falan tık yok 😅 Yalan yok bende korttum aslında 🙊 Doktor öksürttü beni ondan sonra hareketlenmeye başladı 😅 Az da olsa gördüm yine 😍 Allah’ım nasıl güzel bişey yaaa😪🌺