Glsm48 sağlık durumu iyi çok şükür. Tarama testi için kan alındı. Ya bence 11+4 şuan. Doktor sisteme son adet tarihini yanlış girdi. Neyse 3 günden bişey farketmez☺️ Bacak arasında bişey göremedim o yüzden kız olabilir dedi. Ama kesin değil çok küçük dedi. 10 hazirana tekrar randevu yazdı sanırım o zaman netleşir😍😍😍