mucizebebek03 Zynpksmrekz Bende de var canım ama kötü hissettiğim için alıyorum bi ay temiz oluyorum en azından alma çoğalır diyorlar umrumda değil valla kötü hissetmektense çoğalsa da lazer yapacam ben😁😃
mucizebebek03 Zynpksmrekz senin yine iyi canım benim göğüslere kadar sıcramış galiba sırtımda da var 🙈🙈🤦🏻♀️🤦🏻♀️diğer yerler lazerli diye temiz ama kalan yerler hüsran sonradan dökülmezse el atmak lazım senin goğüslerde var mı canım
Zynpksmrekz mucizebebek03 benim önceden de vardı tek tük kahverengi yerinde çıkıyor hep alıyorum yani ☺️
balbocegim27 Zynpksmrekz bende de başladı ama almayı falan düşünmüyorum hormonlardan dır sonra dökülür gider alırsak çok çıkar
Zynpksmrekz balbocegim27 bende öyle düşünüyorum zaten küçük ince tüy gibi dökülür diye düşünüyorum ☺️
mucizebebek03 Zynpksmrekz Bende fazla tavan yaptı hormanlar🙈🙈3. Hamileliğim diğerlerinde resmen kendiliğinden dökülüyordu hamirllik boyunca ya 2 yada 3 kez ada yaptım çıkmıyordu ama bunda azdılar rabbim sonunu hayır etsin🤲🏻🤦🏻♀️🤦🏻♀️❤❤
balbocegimm nilnaib ay inşaallah bendede cok killanma var gobegimde 15 haftalığım cinsiyetini bilmiyorum
hulya4627 balbocegimm ilki kızdı az tüylenme olmuştu döküldü gitti buda erkek fazla tüylenme oldu buda dökülür inş
PerinU Zynpksmrekz sizin yine göbekte benim kollarımda 😭😭😭 birde yaz geldi bir kere aldım bir haftada geri çıktı 😭😞 napcağımı bilmiyorum hiç 🤦🏻♀️😂
Ezgifatma2010 Benim kızım olacak inşallah ama benimde fena oldu dökülecegini de sanmıyorum dogum dan sonra lazere gitmeyi düşünüyorum
Zynpksmrekz Ezgifatma2010 benim kılları lazer de görmüyor kökleri sarı diye doğum sonrası neler olacak çok merak ediyorum 😀
balbocegimm nilnaib kızlarımda olmadı hatta tuyler döküldü bu 3. gebeligim belli degil randevum var 20sinde ogrenirim inşaallah cok merak ediyorum