Sogancik Hiçbirinizde bendeki kadar yoktur 😂 eşim “maymundan 5 dk önce doğmuşsun der”😅😂 esmerim diye her yerimde var. Eşimle kolları yanyana koysak hangisi erkek kolu karıştırırsiniz🙄 almaya kalksam hangi birisini daha önce Alicam. O yüzden bosverdim ben de🤪
hulya4627 balbocegimm ilki kızdı az tüylenme olmuştu döküldü gitti buda erkek fazla tüylenme oldu buda dökülür inş
balbocegimm nilnaib kızlarımda olmadı hatta tuyler döküldü bu 3. gebeligim belli degil randevum var 20sinde ogrenirim inşaallah cok merak ediyorum
ikiponcik_annesi Zynpksmrekz benim ilkim kızdı hiç böyle bişey yaşamadım şimdi oğlum olacak hafif tüylenme var öyle çok çok değil ama yinede insan biraz kötü hissediyo kendini ben almıyorum yinede alırsam dahada çoğalır diye korkuyorum 🤔
kadriye25 nilnaib aynı ben alsan çoğalır dedi kıllı kıllı geziyorum resmen ultrasyona girerken utanıyorum 🙈🙈
KucukAnne538 Zynpksmrekz Valla çok doğru gerçekten herşeyiyle her hamilelik çok farklı oluyor artık ağda lazer tek çözümü 😂😂
KucukAnne538 SerpilEsra Bana aldırma çoğalır o dökülecek dediler işte bende hala bir umut bekliyorum😂 Doğumdan sonra da dönülmezse artık ağdayla kanka oluruz😂
Zynpksmrekz Kızlar doktoruma sordum benim kullandığım ilaçtanmış. Geçer dedi müdahalede bulunma dedi 😆içim rahatladı vallahi 😀
feyzaa34 Zynpksmrekz ilk hamileliğimde başlası sonrası malum zaten ne azaldı ne döküldü 😪 eldivenle alıyorum
beybisi26 Zynpksmrekz Benim göbeğimde h yoktu beyaz tenliyim hep şaşırırdım göbeğimde kıllar çok diyenlere 😀 şimdi benim de çıktı hızla da uzuyorlar ten renginden dolayı daha belirgin umarım dökülürler doğurduktan sonra cansızlar ama uzuyor