Benimde cuma gununden beri lekem var sonra bu yogun kanamaya dondu iki kez dusuk yapdim icin piskolojim cok bozulde hergun biseymi oldu diye cuma ve pazar gunu bebeklere bakdilar cok sukur iyi kalp atislarini gordum bende 7 haftalik oldum insallah bu kanama acil tarafindan kesilir de biran once az da olsa rahatlarim allah herkesin bebegini korusun