BetulDuru12 _Elifffffff_ Ya benimde benimde öyle iki buçuk yaşında kızım var şimdide oğlum olcak sağlıcakla kavuşalım inşallah 🥰
BetulDuru12 Minnosannem12 Maşallah çok az kalmış Darısı bize ve tüm bekleyenlere inşallah sizde sağlıcakla kavuşun inşallah 🥰
BetulDuru12 Bernaldeniz Ne güzel bakalım nasıl olacak iki çocukla en çok merakım bu yönde ☺️Sağlıcakla kavuşun inşallah 🥰
Esilaayliz BetulDuru12 daha 20 yaşındayım ve çok heyecanlıyım nasıl bakcam ikisine yetisebilecek miyim erken dogcakmi hep bir korkularım var ama Allah büyük bakalım
BetulDuru12 badeilemerve İlk gebeliğimde hiç geçmiyordu zaman ama bunda bana da hızlı geçiyormuş gibi geldi başta bitermi diyordum ama ne çabuk geldi bende anlamadım ☺️
BetulDuru12 Zerrinatila Yerinde olmak isterdim şafak konusunda bitirmişsiniz hayırlı kolay doğumlar inşallah sağlıkla gelsin 🥰
meraklianne1 BetulDuru12 gün aşağı düştükçe başta mutlu heycanlı okunan yazılar yerini doğum endişesine bırakıyo 😳😳 inşaallah kimse de oluşmaz ama ben çok korkuyorum
BetulDuru12 meraklianne1 Gerçekten önceden ne planlasanda herşey anlık oluyor oyüzden akışına bırak korkma herşey bebeğini kucağına alınca geçip gidiyor ne yaşadığını hemen unutuyorsun ☺️
meraklianne1 BetulDuru12 inşaALLAH yaaaa hepimiz kucaklayalım kuzucuklarımızı 😍😍 ama işte ilk doğumum bilmiyorum korkuyorum o su nasıl gelir nişan nasıl gelir 😄😄
meraklianne1 BetulDuru12 ben sezaryeni de çatımdan olayı olcak sanıyorum çünkü ilişkiye girince afedersiniz hala acı çekiyorum galiba çatım dar 😬😬
BetulDuru12 meraklianne1 Artık çatı muayenesinde söyler doktor canım Senin için hayırlısı ne ise o olsun inşallah ☺️