BetulDuru12 İkinci gebeliğim ve ikinci defa bu heyacanı yaşıyorum ☺️Sizlerin şafak kaç ? Kaçıncı gebeliğiniz ?
_Elifffffff_ BetulDuru12 aynı posttan bende paylaştım son 99 diye 😁😍 ikinci gebeligim bir kızım vardı şimdi oğluma hamileyim 🧡
Zilan47 Eceatesx bizim 108 daha cok var malesef 😔 saf salim alırız inşallah bebişlerimizi ben bel ve kasık agrım var normal mi 24 haftalık birde kızlar benim haftam dayken bebek hareketleri hep aşada oluyor normal mi
BetulDuru12 Mdnyldz Ayy ne güzel son bir ay malesef hiç geçmiyormuş gibi geliyor sağlıkla kavuşun bebeğinize ☺️
BetulDuru12 T_kurtt Son bir ay bir yıl gibi geçiyor Allah sabır versin bi an önce kavuşmak istiyor insan ☺️
BetulDuru12 _Elifffffff_ Ya benimde benimde öyle iki buçuk yaşında kızım var şimdide oğlum olcak sağlıcakla kavuşalım inşallah 🥰
BetulDuru12 Minnosannem12 Maşallah çok az kalmış Darısı bize ve tüm bekleyenlere inşallah sizde sağlıcakla kavuşun inşallah 🥰
BetulDuru12 Bernaldeniz Ne güzel bakalım nasıl olacak iki çocukla en çok merakım bu yönde ☺️Sağlıcakla kavuşun inşallah 🥰
badeilemerve BetulDuru12 ilk gebelik son 69 gün kaldı.ben 99 dan sonra asla anlamadım şu 30 gün nasıl geçti cidden çabuk geçiyor şu sıralar 🐣
BetulDuru12 badeilemerve İlk gebeliğimde hiç geçmiyordu zaman ama bunda bana da hızlı geçiyormuş gibi geldi başta bitermi diyordum ama ne çabuk geldi bende anlamadım ☺️
BetulDuru12 Zerrinatila Yerinde olmak isterdim şafak konusunda bitirmişsiniz hayırlı kolay doğumlar inşallah sağlıkla gelsin 🥰
meraklianne1 BetulDuru12 gün aşağı düştükçe başta mutlu heycanlı okunan yazılar yerini doğum endişesine bırakıyo 😳😳 inşaallah kimse de oluşmaz ama ben çok korkuyorum