Esilaayliz Ya ne güzel işte genç yaşta anne olmak çok büyük bir avantaj bence bende ilk bebiğimi Yirmi bir yaşında kucağıma aldım şimdi ikinci olacak inşallah ☺️ Bence yaparsın herşey anlık oluyor zaten ben ailemden uzak olduğum için herşeyi kendim yaptım illaki bi anda iki tane zor olacak ama sonu güzel oluyor alışınca harika bir duygu Rabbim isteyen dileyen herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah ☺️