Ben rastgele başvuru yaptım çıkacağına hiç umudum yoktu ben çalışmıyordum ama aileden 2 sigortalı vardı ve çıkmış. Hemde 1 ay sonra öğrenmiştim. Haziran ayında almıştım ve dün 2. Paranın temmuzda yattığını öğrendim 😌 yani yaklaşık 8 aydır oradaymış. Allahtan yarın çekeceğim