Fundahasan Miskokulum35 evet öyle ben şoklardayım başvuru bile ya0amıyoruz Bi kere alan olduysa yani haksa vermemeleri gerekiyo 2 kere çunkü almayan çok kişi var
Miskokulum35 Fundahasan haksızlık ama işte kime ne hakkı diyeceksinki herkesin çok ihtiyacı var hele ki şu zamanda
Birsen2906 [silindi] ben faz 1 aldigimdada süreç devam ediyo yaziyodu hala süreç devam ediyo yazıyo ve hiç Bi yerde geçen sene aldığım yardım yazmiyo PTT sorguluyor ödenecek kayıt bulunmuyor yazıyor..