Arvinoo zaten ebe yüzünden de böyle oldu, akşama kadar sancı çektim gece oldu doktorum henüz gelmemişti hastaneye ve oda da ıkınmam geldi ebe tut sakın ıkınma doktor gelmedi dedi bende tutttum sonra sancım gitti suni sancı verdiler vücudum ona da cvp vermedi, doğumhaneye gittik doktor geliyor diye ebe suyumu deşti, sonra doktor geldi yanımda ebeyi eleştirdi çünkü ebe doktora 10cm açılma var demiş, doktor geldiğin de 7 cm miş ebe yanılmış, o şekilde de doğurttular beni, ama haklısın kendi mahallemde ki ebeyle bir görüşeyim mutlaka bir fikri vardır