34Sare yanı kendı annemden örnek vereyim. Abımı normal dogmuş cok kolay olmasada dogmuş benı ise cook zor dogmuş ben kıloluymuşumda 5 kılo. Artık babama hemsıreler bas saglığı verıyormuş annem öyle zor dogum yapmış hatta kolumdakı sinirlerım ezilmiş halen var. 3. Kardesımı dırekt sezaryen ıstemış öylede oldu. Tabıkı normal sonrası ıcın cok daha ıyı ama böyle travmatik seyler yasamışsınız tuvaletınızı bıle tutamamışsınız. Bılmıyorum bende olsam sezaryen ısterdım.