Selinselinselin Omay0707 ya bende hep kendimi kötüye hazırlıyorum. Dış gebelik mi kimyasal mı vs. Ama hiç yaşamadım nerden geliyor bu his gerçekten bilmiyorum
Omay0707 Selinselinselin gerçekten en doğrusu ben kendimi hiç hazırlamadım sağlıklı kese gözükcek kalp atışı vs diye çok mutluydum ama bi anda pat diye düşük olunca yıkıldım eve kapattım kendimi
Blossom00 Omay0707 bende test varda dün negatif çıktığı için moralim bozuldu bugünde yapmıcam diye şartladım kendimi yarın sen yaparsan yapıyım bari tabi regl görmezsem🤩
Omay0707 Blossom00 aha bende büğün tğm gün temizlik yaptım adet olucaksam gelsin diye tık yok yapışkansı akıntım var sadece yarın en garanti 😂 yapınca haber ederim
Tugbaysma 30 Nisan adet tarihimdi hala göremedim sürekli idrara çıkıyorum :( sizce hamilelik olabolirmi
Selinselinselin Omay0707 ya ister istemez heyecanlanıyoruz cok heves yapmayım diye bekliyorum. 2. İstiyordum ama bu süpriz olucak olursa eğer doktora bile cekiniyorum. Boşuna heveslenmissin diyecek sanki🥺
Blossom00 Omay0707 ya benimde akıntım var sadece başka bişey yok yarında gelmez inşallah adet inşallah ayyy😂
Omay0707 Selinselinselin öyle düşünme canım kısa da olsa o anki mutluluk yetiyor yani sonu üzci olsa bile inşallah boşa heveslenmeyiz
Yaseminnsefaa Ebru_d bende de geçen cuma 28 çıktı ve dün tekrar bakıldı 207 çıktı ilk defa yaşıyorum 7 yıldan beri bir sürü tedavi gördüm ve 6 ay önce tedaviyi bıraktım. bu ilk oldu ve bu gün biraz lekelenme oldu hiç böyle bir şey yaşadınız mı? Korkuyorum biraz
Omay0707 Yaseminnsefaa artışına bak canım 2 günde bir kan ver pregostan a başladınmı bilmiyorum ama başlamasın hemen benim ee ilk gebelgim de 800 e kadar yükselmişti 2 hafta içinde lekelenmem oldu doktorda yerlşeme sandı ama megersem düşük bşlıyormuş o yüzden dikkat etmelisin doktoruna danış bence
Yaseminnsefaa Omay0707 şu an sadece folikasit verdi doktorum. Progestanı tüp bebek için kullanmıştım ama bunda bir şey vermedi.
Ggzdtpl Benimde günüm 4 Mayıs 29 nisanda tesadüfen test yaptım silik çıktı 30 unda kan verdim 193 çıktı 10 unda yine doktora gideceğim ama adet ağrısı gibi hafif bir ağrım var
Omay0707 Ggzdtpl 2 gün de bir teklarla bence 4 gün olmış yarın ver bende 10 gün vermedim düşükşe sonuçlandı değerim megersem yükselmemiş farkında olsam üzülmezdim fazla belki de o yüzden bence vermelisin
Omay0707 gozdekrks ay ne güzel yaa allahım sağlıklı kucagına almayı nasıip etsin 🥰🥰♾️ dua ett bana da inşallah bende hamileyimdir bügün olmam gerekiyor normalde
Meryemce92 Omay0707 inşallah canım. Bakalım 0.100 çıktı sonuç. Eylül gibi bi test daha vermiştim şüphem vardı o zamanda 0.100 çkmıştı ya hamile değilim testler bozuk yada hamileym geç döllenme falan.