Omay0707 1 hafta geciksin öyle bakacagım. Dayanabilirsem hala adet gelecek gibi sancı benzeri bişey var. Metalik tat. Sabahları hafif bulantı iştahsızım ama acım bazen bas agrısı asırı yorgunluk. Bu arada 20 aylık kızımı emziriyorum. Onda hiç böyle belirtim yoktu. Kahverengi leke olmuştu o kadar.