Arzum1 merhaba, bir yıl boyunca denedik olmadı bir cok doktora gittik problem yok dendi bir yıl sonra hamile oldugumu öğrendim fakat kimyasal gebelik ile sonuçlandı sonrası yine bekleme filan derken, suan iki yaşında oğlum var. Siz içinizi fha tutun stresten uzak durun cok fazla kafanıza takmamaya çalışın. Olacaktır inanin🤲🤍