Arzum1 biraz akışına bırakın, gebelik oluşması için sağlıklı sperm ve yumurtanın o ay doğru zamanda bir araya gelmesi gerekli . Her şeyiniz normal bile olsa olmayabilir. Eğer olsaydı her kadın her ay hamile kalırdı. Hayırlı zamanda dileyin, vakti saati bellidir. Nasipten ötesi olmuyor bu işlerde . Yaradan Rabbim ne zaman isterse, hiç olumsuz düşünmeyin