Cansu60 evet harfiyen yazdım sabah akşam çay kaşığı ile eğer çiçek balı ile yaparsanız karışımı tatlı kaşığı.aci bal dan yaparsanız çay kaşığı ucu ile ki bal dokunmasın.
Mutlaka deneyin bi kaç ay içinde sonuç alırsınız.bal in şifası bilinir.bos gebelik yaşadım düşük yaparken anlamadım meğer gizli düşük yapıyor musun.sukur aylar geçti üzerinden . Bunlar sayesinde su an zorlansam da sağlıkla ilerliyorum .darısı size Bunlar i mutlaka yapın.unutmayin siz kadar eşiniz de önemli.bi kavanoz çiçek balı alsanız yarısını sizin için yarısını eşiniz için ayrip yazdıklarımı katip karıştırırım ve tüketin bi kaç ay içinde sonuç alacağını düşünüyorum.kullanan herkes d ebenim gibi oldu bende kullandım öğrenince ve şükürler olsun.