Arzum1 daha 4 ay olmuş çok kısa bir süre okadar takılmayın derim Allah hiç beklmediğin bir anda verir mutluluğu önemli olan kafa huzuru ☺️ Bi doktor tanıdığım hep söyler 2 yıla kadar olmuyorsa ozaman gereken yapılmalı, ki herkezde aynı olmuyor bana doktor arkadaş öyle dedi deye dedim olmaz daha ilk aylar ama ikinci ayı Allah yüzümü güldürdü hiç merak etmeyin herşeyin hayılısı ve hayırlı bir zamanı vardır ☺️