Nurunannesiii12 Arzum1 https://www.resimyukle.link/i/JyP1P bunları.mutlaka dene 3 senelik evliyim 5 Ay lik hamileyim .bilseydik daha önce yapardım. Tedavi gören bir arkadaş onerdi bunlari Ovulasyon testi de kullandım. Ayrıca akdeniz usulü kahvaltılık tarzı beslen zeytinyağı kahvalt i dan slaatadan eksik etme. Yatıyorum yattığım yerden yatagimda yazabildim eğilemiyorum fazla tek tek yazmak zor oluyor ☺️ bende bi kaç ay ne yaparım düşüncesi ile foruma girmiştim derken hamile kaldım. Bunlar i herkese öneririm ihmal etme yap bi kaç ay içinde olacak ovulasyo görürdüm olmaz di kadın kadar erkeğin beslenme durumu ne yediği de önemli bol su ve bunlar sağlıklı beslenme hepsi olunca kafan rahat olur boş gebelik de yaşamazsın allahın izniyle benimde bi kaybim oldu çok yeniydi sanırım boş gebelikti sağlam olsa tutunurdu hem öyle düşünmüştüm. 2 Ay kullandım 2ciay hamile kaldım.dariis sana ce isteyen herkes e inşallah ❤🐣🌸🙏
Arzum1 Nurunannesiii12 yaaa kurban olurumm sen ne güzel kalplisin sağlıklı bi şekilde bebişini kucağına alırsın inşallah ❤️ Okucam hemen yazıyı
ZelihaB Nurunannesiii12 merhaba öncelikle bu tarifi bende denemek istiyorum acı bal yazmışsınızya onu nerden bulunmaz normal bal olmaz mı
Nurunannesiii12 Arzum1 düzenli adet oluyosun soğan kuru incir kuru bunları deneme.zarari olur bu dediklerimi eşinle birlikte yap ona sperm kalitesi için sana da sağlıklı yumurta geliştirici için kur yazdım. Bunu deneyimce hamile kalmayan yok biri de ben☺️🥰 sebepsiz yere tekrar tedavi de görecektik nerdeyse.sukurler olsun. Emin ol esin le birlikte bunları yapın kafanız rahat olacak hayırlı ha erleri alacaksınız.sabirli ol lütfen.
Yeppudaa Arzum1 canım benim ikinci hamielelgim zor oldu burda bı bayan önerisine uydum .şişede diyum. İlişkiden sonra hemen yüz üstü uzan bacaklarını kapa bu sayede spermler dışarı çıkmayacak 40 dk öyle kal inşallah hamile kalırsın .ben bu sayede kaldım .
Hale_ee Arzum1 bende 4 ay sonra hamile kaldim. Hic olmayacak sandimncok korktum anlayabiliyorum seni ama az sabir.. zaten hemen olmuyor bir cok kisi boyle 7 ay 8 ay 9 ay sonra gebe kalanlar var hic sorunsuz olduklari halde. Bunlari dusun bir sorun varmis gibi hemen kotumser olma.
Nurunannesiii12 ZelihaB bal satilan yerlerde etkisi yuksek bal dir .cicek bali da oluyormus fakat aci bal karakovan bal i gibi isimlendiriliyor.ben bulunduğum yerden aldım yerel bir firmadan . Bulursaniz ne ala fakat az tuketceksiniz cay kasigi yada tatli kasigi ucu ile bol su icin.midem yanmıştı fakat değdi.☺️ bal satan nyerde cicek bal i da oluyormus o da olur.yeterki doğal bal olsun.
yamacinannesii Arzum1 canım normalde 1 sene diyorlar gebe kalmak için sizin daha çok olmamış inşallah yakın zamanda senin de güzel haberlerini alırız kürler var onları deneyebilirsin
ZelihaB Nurunannesiii12 tamam canım teşekkür ederim 🙂 bugün adet oldum hemen başlayım mı bende kaşık ucu kadarım tüketicem sabah akşam
Nurunannesiii12 ZelihaB basla basla evde bal varsa orada yazan miktarda tarcin la corek otu ile karistir .ben adetin 4 cu gunu ogrendim hunlari jemen basladim ovulasyon gorunce biraktim 10 gun ixinde gormustum ovulasyonu. O ay kaldim.bi kaç aya inşallah skinde olur.esime de kullandirttim. Kadın kadar erkek de önemli es gecmeyelim onlar da ceviz bal karışımı kullansın
Nurunannesiii12 ZelihaB folik asit meyve bol su yeşillikli kahvalt i zeytinyağı. He ayrıcadoggy pozisyonu önerdiler bitme öncesi o şekilde içeri bırakma olsun.aurics siz ne kadar ıslanıp haz alırsanız islakliktan ötürü sperm o kadar ileri gidiyormuş.denilen herşeyi yaptım ☺️🌸 sizede umut olsun kucağınız dolar insallah
BusraTass Arzum1 Arzum1 çok uzun zaman olmamış ki, ben Ağustos ayında kürtaj oldum, o zamandan beri olmuyordu, daha yeni oldu.. biraz daha sabır 😊 bir kere olmuş nasılsa, yine olur inşallah
Minnosun Arzum1 canım benimde 2kurtajdan sonra olmaz diye çok korkmuştum 1yil ara verdikten sonra belli bir süre olmadı ve bende soğan kürü denedim ve o ay hamile olduğumu öğrendim ☺️☺️
aselsmom Arzum1 folik asiti başla canım stresten uzak dur istersen her gün değilde bir dolu bir boş ilişki olabilir birde hemen kalkma ayağını havaya kaldir 15 20 dk bekle
AzraninAnnesi08 Arzum1 ben de 2.gebelikte çok bekledim çok üzüldüm her ay hayal kırıklığı oldu.öncelikle kafanı başka şeylere odaklamanı tavsiye ederim.sadece bebeğe odaklandığı için bile başka sebep yokken hamile kalamayanlar var.muhtemelen ben de öyleydim.Bi hemşire tanıdıktan bi kür duydum kullanan herkeste olumlu etki yapmış ilk 3 ay içinde gebe kalmışlar.ben de 2.ay gebe kaldım.hayıt ekstresi.hayıt kadın otu diye de biliniyor.Hemşire kendisi 42 yaşında menapoza girecekmiş hayıt denemiş menopozu 10 yıl erteleyebilmiş.hiç bir menopoz sıkıntısı da yaşamamış.harika bir ot kadınlar için.soğan kürü de çok faydalı işe yarayan çok kişi duydum.ama hayıtı tek geçerim.internetten biraz araştır hayıtı.inşallah gönlünce olsun.
Cansu60 Nurunannesiii12 canım bende denemek ıstıyorum bu tarıfı ıcındekıler bal tarcın corek otu tekmı ıcındekıler canım erkek ıcınde cevızle bal tek demi karısım canım
OzknMelike Arzum1 illişkiden sonra hemen yıkanma bacaklarını duvara dik daya kuzucum bir süre moral bozma allahın izniyle elbeeettttt olucak
ZelihaB Nurunannesiii12 amin inşallah canım ovülasyon testide kullanıyorum folik asitte kullanıyorum bazı şeyler vesiledir inşallah vesile olursun
Arzum1 Nurunannesiii12 denemedim bişey kalmadı valla canım 😂 inşallah allah isteyenlerim kucağını boş bırakmasın 🙏
Mumy01 Arzum1 öncelikle bir jinekologa git derim bu arada gerçekten bence bazı şeyleri akısına salmak gerek evet çok güzel duygu ama takarak kendini yıpratırsın inan hiç takmadım hatta 1 sene istemedim korundugum halde hamile kaldım sonra düşük yaşadım sonra ufak saglık sorunları ve o süreçtede korunduk tam korunmayı bıraktık aynı ay hamile kaldım inan belki inanmayacaksın aklıma bir kere hamilelik konusu bile gecmedi ve ben piskolojinin etkiledigini biliyorum çevremdede çok gördüm hormondan ziyade doktora git bir utrasonla yumurtalıklarına baksın derim inşallah ta olur sen akısına bırak
Arzum1 Mumy01 yumurtalık hormon testi hepsine baktım canım bi sıkıntı yok randevu alıp tekrar gidicem eşimde muane olcak