Senayyalcin kanala girmiş mi bebeğiniz? Benim girmedi sezaryen günü aldık. Kafası da büyük bazen diyorum normal olsa nasıl doğurucam acaba diye. Beklesem mi diyorum pazartesiye kadar. 41 biticek pazartesi. Ama doktorum da tuvalet yapma riskini almak istemiyor bir de plasenta baya eskidi