Aynur-13 Senayyalcin ya bende sizi merak etmiştim fotoğrafınızdan hayırlıyorum sizi kullanıcı adınızı bilmediğim için de bakamadım inşallah hayırlı bi şekilde çocuğunuzu kucağınıza alırsınız hamgi hastanede doğum yapıcaksınız ❤️
Senayyalcin miniginannesi9 Erkek evet ve devlete gidiyorum sırf normal doğumu istediğim için devlete gidiyorum desem yeridir 😂😂
ftmlgz Senayyalcin dün senin yorumlarını göremeyince doğurdun sanmıştım :) inşallah hayırlısı ile doğum yaparsın canım
Ftmagull Senayyalcin Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻😊 Çatı muayenesi nasıl çok can yakıyo mu 😕
Senayyalcin Ftmagull Çok teşekkür ederim 🥰 Kendimi çok kasmadım canım yanmadı zaten saniyelik bir işlem illaki hissediyorsunuz bişeyler ama asla korkulacak bir durum değil 🤍
20172021 Senayyalcin bende sizi arıyordum 😅 randevu alıp mı gidiyorsunuz hastaneye yoksa acilden mı giriş yapıyorsunuz bende 40+4 oldum biraz sancim cıktı ama acilmam hala yok ümraniye devlete gidiyorum bende
Senayyalcin 20172021 Acil birşey olmadığı sürece bu güne kadar hep randevu aldım zaten randevusuz bakmıyorlar ama Pazartesi acilden direk randevusuz giriş yapacağım
Eymen_akca1619 Senayyalcin benim doğumuma denk gelen doktor nuran can güleçti sanırsam onun hemşireleri bulundu doğumumdada