Senayyalcin yaa ayy karıstrdım ben sizio zman Bi forumda denk gelmiştim sanki sizi ankara da yaşıyorsun diye hatrladım da o yüzden kusura bkma 🙈 benmde yakın dogumum da bnde devlet hastanesnde yapıcam dogumu da kacncı haftadan Snra yaptılar catı muayenesini bugn ilk defa mı oldunuz yani catı muayenesni