Beyzan Senayyalcin happymom tek yürek olduk senin doğum yapmanı bekliyoruz😍 bu durum güncellemesi iyi olmuş sapık gibi her yorum yaptığın postta aaa hala gelmemiş diye bakıyorum artık sana sormayı da bıraktım baskı kurmayayim diye zaten çevremde yeterince vardır sana ne zaman doğacak diye soran 😃
Senayyalcin Beyzan haahahaha çok tatlısın😂 bende o kadar doğurmak istiyorum ki artık ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum ama çatı muayenesi sonrası şuan felaket kasık ağrım var yine de ağrı ve sancıları evde karşılamak istiyorum bir süre hastaneleri sevmiyorum 😂😂🤷🏼♀️
Asyaayaz1 Beyzan Şenay’dan sonra gözüm üzerinde seninde doğumunu merak ediyorum seni bekledikten sonra bende doğururum herhalde🙈😀🌸❤️
Senayyalcin Annecilek Zaten doktor yasaklamadığı sürece cinsel ilişkiyi kesmenize gerek yok ama 39dan sonra sıklaştırarak açılma sağlayabilirsiniz
Kbrarn1 Senayyalcin ben de’40+2 yimm cuma günü gideceğim hastaneye 😃neden gelmiyor bu bebekler🙄🙄ben çatı muayenesi olmadım henüz devlet hastanesine gidiyorum
Alagz01 Hatırladığım kadarıyla devlet hastanesinde doğum yapacaktiniz devlet hastanesi çatı muayenesi yapıyor mu acaba
Yeppudaa Senayyalcin banada doktorum öyle demişti ilk kizimda sancım var diyorum net de yok inanmıyordu bana aksamalri sancım oluyor diyordum olabilir diyordu 🤣🤣 sonra sancım gelmezse suni verecez Çarşamba demişti .bende cumartesi gecesi bir sancı basladii gittiğimde 3 cm açılma .doktora bak sancım varmış dimi diyorum 🤣🤣🤣😅
Yeppudaa Senayyalcin inşallah kolay bir doğumun olur canım .hiç korkma biz yaptıysak sen hayli hayli yaparsın .önemli olan sancıları doğru nefeste karşılamak .sonrası çok güzel bi baktın doğmuş .🥰
VMS Senayyalcin arkadasim 43. haftada sancilanip dogum yapti doktoru bekledi vazgecmedi kendi sancilari geldi. Neden biz 40 i gormekten bu kadar sikinti duyuyoruz bilmiyorum. Insallah kendi sanciniz gelir hayirlisiyla kucaginiza alirsiniz
Gull_94 40+6 da dogum yaomıstım kzıımda ben 😂🤦🏻♀️ muayene belkı tetıkler en azından egzersz ve dus sayısını arttırabılırsınız acılmanız varmıs en azından kısa surede kavusursunuz ınsallah bebegınıze😇🙏🏻
Byby99 Senayyalcin ya kız sen hala doğurmadın mı valla forumda tek senin doğum hikayeni bekliyoruö Bi senin Bi de benim hamileliğim bitmedi 🥰😂😂
HaleErhan Senayyalcin yaa ayy karıstrdım ben sizio zman Bi forumda denk gelmiştim sanki sizi ankara da yaşıyorsun diye hatrladım da o yüzden kusura bkma 🙈 benmde yakın dogumum da bnde devlet hastanesnde yapıcam dogumu da kacncı haftadan Snra yaptılar catı muayenesini bugn ilk defa mı oldunuz yani catı muayenesni
20172021 Senayyalcin bende sizi arıyordum 😅 randevu alıp mı gidiyorsunuz hastaneye yoksa acilden mı giriş yapıyorsunuz bende 40+4 oldum biraz sancim cıktı ama acilmam hala yok ümraniye devlete gidiyorum bende