aselsmom idiloska çok teşekkür ederim Allah razı olsun hepinizden hepinize dua ederim sürekli yatıyorum kalkınca bulantı artıyor çok zorlaniyorum
aselsmom mucizebebek03 teşekkür ederim canım ilk gebeliğimde hiç bilmedim çok rahat bir hamilelik süreci yaşadım ama bu çok farklı oldu aşırı bulantı var
mucizebebek03 aselsmom Benim hepsinde çok kötü geçtiği için en etkili yöntemi aradım durdum 💁🏻♀️inşALLAH sende de yarar
Serap7777 aselsmom valla canım ben 14 haftalık oldum hala geçmedi ilaçta pek işe yaramıyor ama mentos şeker var ondan alıyorum biraz daha rahatlatıyor bide suya limon sık öyle iç oda çok iyi geliyor
Zeynepckr aselsmom prilam diye ilaç çok iyi geliyor bnde başımı kaldıramıyordum dr bu ilacı yazdı kullanmaya başladıkça rahatladım azda olsa bulantılarım oluyor ama bunada şükür 17 haftama girdim hala bulantılarım var ne zman geçer allah bilir 😕
Zeynepckr Zehraaa98 maşallah mı desem ne desem bilemedim ama bnde doğuma kadr kullanırım diye düşünüyorum 😊 ilk gebeliğin mı canm
Prenses8888 Bende aynı haftalardayım prilam içiyim gece 2 gündüz 1 yine şükür onunla idare ediyom fakat bazı günler o bile etki etmiyo gün içi kusma yaşıyorum Allah sağlıkla kucağınıza aldirsin rabbim yar ve yardımcınız olsun