Mavi87 aselsmom ah ahh.. 4buçuk ay bulandı. Ne yaptıysam geçmedi. İlaçlarda fayda etmedi bana. Sabret canım. Geçicek ama. Geçmeyecek sanıyorsun ama geçiyor öyle güzel iştahın artıyorki sanki bunları hiç yaşamamışsın gibi oluyor.