SyhnHtp benim gittiğim önceki doktorlar da öyleydi, umursamaz net cevao vermeyen, ama emre beye gittiğim gün hiçbi soru sormadık ordan cıktıgımızda düşündük sorcak bişeyimiz var mı diye yoktu, kafamıza takılabilcek herseyi tek tek anlattı, bebeğimin göbek kordonuna kadar tek tek gösterdi anlattı , kilo takibime bile ilk görüşmede basladı 😊 memnun kalacagınızı düşünüyorum 😊 haber verin mutlaka