Naz90 bende Bursa Yıldırım’dan 16 haftalık hamileyim şimdilik net doktor bulamadım ☹ Cekirke dorukta Senem hanıma gittim iyi bor doktordu ama bılemıyorum hala kararsızım🙂
Yahyaaliannesi zlemAtAcar aynıymışız bende 24+5 im Rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasib etsin insallah😊şeker yüklemesi yaptırdın mi acaba?
Yahyaaliannesi zlemAtAcar bende çarşamba gibi yaptiricam inşallah 😊 bisey çıkmamıştır inşallah Sizde 😊
Sibelselim Sevdanur_onur Bir arakadas yazmis 100 tl diye. Ayni hastaneye bende gidiyorum ama seda hanima gittim ben ona 70 tl verdim. Ama sibel hanimin 100tl mis neden oyle anlamadım
Azizee Sevdanur_onur evet sibel hanıma gidiyorum memnunum. 70 lira diye biliyorum muayene ücreti benim kayınpederim hastanede çalışıyor o yüzden 15 lira veriyorum muayenede
SyhnHtp OFO ben osmangazidenim. Osmangaziaritmiye gidiyordum ama bnde başka doktor araştırıyorum var mı tavsiyeniz?
momof3 SyhnHtp 26 haftalığım ben de oraya gidiyordum değiştirdim 1 hafta önce Jimer’de Nuray hanıma gittim gayet memnun kaldım Doğuma kadar oradayım inşallah.Büraz uzak kalıyor evime ama olsun
gizemgnll Esentepe, Emre uysal tavsiye ederim, kendi intwrnet sitesi de var google da cıkyo sirek, ne kadar iyi ve ilgili bi doktor oldugunu orda yazılarına ve resimlerine bakarak görebilirsiniz😊
SyhnHtp gizemgnll yarın ona randevu almıştım inşallah dediğiniz gibi olur. Benim sorunum şu; doktaruma sorduğum sorulara cevap alamıyorum, testve ilaç takibi yok malesef. 3 dk sürüyor sadece bir kontrol süresi , devlet hastanesine gitsem daha uzun sürer vallahi 🙂