SyhnHtp gizemgnll bu aksam son randevuya gittim. Cidden super bir doktormus 🙂 tesekkur ederim tavsiye icin 🙂 doktorumu buldum sanirim 🙂 7 haftalik olmus bebis gec dollenme var ama ara gittikce kapaniyor sukur 🙂
Hediyeli SyhnHtp kesinlikle değiştirin aynı doktordur büyük ihtimalle bende gittim ve onun yüzünden psikolojim bozuldu konuşma tarzı ve tavrı insana kendini çok kötü hissettiriyor şimdi jimer nuray hanıma gidiyorum ve çok memnunum😇🙏🏻
Ezocan Azizee merhaba ben de Sibel hanima gidiyorum, fakat gidenler memnun mu cok merak ediyordum yazdigini gorunce danismak istedim 🙂 10+3 haftaligiz
Azizee Ezocan Ben gebeligimi ogrendigimden beri Sibel hanıma gidiyorum çok memnunum. Şu an 31 haftaligiz. Çok tatlı bir kadın gayet güzel ilgileniyor her gittiğimde 😊
Ezocan Azizee oh masallah 🙂 memnun olmaniza sevindim, ben de şans eseri Sibel hanıma gitmeye başladım şuana kadar bir sıkıntım olmadi çok şükür ama tecrübeli birinden bunu duymak rahatlatti 🙂