Eceee7 bi de benim.bebeğim kolikti Sabah 6 _7 gibi uyanırdı gece 12 ye kadar sürekli ağlar hiç uyumazdi gündüz. Wc ye gidemezdim düşün . Yemeği akşam eşim gelince yapabilirdim o bebise bakardı o şekilde yapardım. Eşimin ailesi de ancak hizmet görmeye gelirdi. Çocuk ağlar morar hala çay kahve yemek isterlerdi… böyle insanlar hiç gelmesin daha iyi. Aetik o kadar sabırlı değilim deli ettiler. Gorgusuzluklerini yüzlerine çatır çatır söylüyorum. Mümkünse görüşmeyelim diyorum.