16 senedir almanyada bir basimayim 2 cocugumuda kimsesiz dogurdum ve büyüttüm hatta eski esim olan 2 cocugumun babasinida yok sayabiliriz suan yeni esimle 3. Cocugumu allah izin verirse dogurucam yine yalnizim ama esim sagolsun cok yardimci her konuda sana bisey söyleyimmi en cokda herseyi yalniz basarabilmis olmanin gururu tutuyo beni hala ayakta
hic biseyden korkma bir bebege annesinden babasindan daha iyi kim bakabilir tabiki kimse hele bir kucagina al isteselerde kimseye vermiyceksin senden daha iyi kimse yapamiycak hicbiseyi göreceksin.