bizde eşimle ikimiz bakıcaz. ilk bebek ne eşim ne ben en son ne zaman kucagımıza bir bebek aldık bilmeyiz bile. Ben yurtdısındayım, esimin aileside burda ama farklı sehirde oturuyolar. malesef kayınvalidem hala aktif olarak calısıyor. onun dısında zaten corona yüzünden gelemiyor annem. annemde calısıyor üstüne üstlük. yani kimsede ne annem ne kayınvalidem ısrarcı olmadı mutlaka geliriz yardıma diye. bende bisey demedim tabi ısrarcı olmadı. kimseye güvenetek cocuk yapmıyoruz tabiki. valla seni çok iyi anlıyorum, nasıl olcak acıkcası benimde hic fikrim yok ama zorda olsa gelinir bi sekilde üstesinden diye avutuyorum kendimi ne yapalım🤷🏻♀️