Kuzum11 28.hafta bitmek üzere ağırlaştım aşırı sıcak bir hava vardı bugün sakaryada yaşıyorum cuma günü tahlil verdim sağlık ocağına bugün sonucları almaya gittim doktor öğleden sonra çıkmış evine gitmiş 🤦🏻♀️ sıcakta tansiyonum düştü sağlık ocaginin ordaki eczaneye girdim oturdum su vs içtim 15 dk da falan anca geldim kendime elim ayağım titredi gözüm karardı bayağı