uykusuz1parol Yasmin95 32 deyiz biz kıyafetlerini aldım yıkadım ütüledim onlar hazır kendimi hazır edemedim daha 😃
Yasmin95 uykusuz1parol 😂😂😂 bir türlü kendimize fırsat ayiramiyoruz zaten dogurmadan 1 2 önce ancak fırsat buluruz 🙈
uykusuz1parol mothers_baby2021 Bu dönemde yarınlar bitmeyecek galiba her işi yarına bırakıyrouz 😀Gerçekten arada kaçmak lazim analarımizın yanına 😀
uykusuz1parol Yasmin95 Gerçekten başından beri kendime birşey almadım aman bu cocuğa bunu alayim kendime bir sonraki ay alırım diye diye ve kendime gelince olmasa da olur dediklerim o kadar çok oldu kii😀😃
Yasmin95 uykusuz1parol 2 ci hamileliğim sadece kıyafet Alaçam kizceme abisinden beşik falan var o yüzden ha bugün ha yarın diye diye bugünlere geldim 😁🙈 bu gidişle kıyafetleri Alaçam doğuma gidecem
uykusuz1parol Yasmin95 Yolda magazaların olduğu yerden gidersiniz doğuma 😀😀Ayy ne güzel Allah bağışlasın evlatlarınızı benim daha ilk ama gözüm şimdiden korkuyor ikinci hamilelikten
ozydm uykusuz1parol ben 32 olucam. Uyku hali bitiriyor beni zaten havalar da ısındı. Kışlıkları kaldıramadım kaç gündür inanılmaz bir topuk ağrısı mevcut bende. Acaba yaşayanınız var mı? Ayaklarımda şişlik yok ama topuklarım ayakta kalayım hemen zonkluyor
Umutt22 uykusuz1parol vitamin kullanıyor musun canım ben hiç yerimde duramıyorum sürekli bi hazırlık içindeyim temizliktir falan vitaminin etkisine inanıyorum denedim yani 🌸
midekoruyucu uykusuz1parol ağırlaştıkça insanın bişey yapası gelmiyor, benim bugün yemeğim vardı tüm gün yattım öyle mutlu oldum ki 😂
uykusuz1parol midekoruyucu Ahhh o dünden kalan yemek olması gerçekten çok iyi oluyor yemeğim var bugün yatacam diye mutlu oluyorum bende ama olmadıgi günler geceden kara kara düşünmeye başlıyorum
Yasmin95 uykusuz1parol aynen bu gidişle öyle olacak galiba kesin dedim Alaçam bu ay ama yasaklar girdi 🤷 Amin 🙏
EymenAli21 uykusuz1parol 31.hafta 😣🤢🥴😵🤕🥵😥çok kötüyüm hiçbir iş yapamiyorum yapmak istiyorum kalkıyorum besdk sonra bayılacak gibi oluyorum basım dönüyor rengim kireç nefes alamıyorum kalp çarpıntısı sağ kalcamda feci ağrı oluyo uyku haram oldu sırt bel ağrısından ağrılar dan çok bu nefes alamama beni çok zorluyor boğulacak gibi oluyorum kansızlık var ondsnmi acaba bu😔
uykusuz1parol EymenAli21 22 Valla yine bi doktoruna danış en doğru bilgiyi ondan alırsında yapabiliyor diye biliyorum çarpinti ve nefes darligi 25 gibi olmustu bende ama şükür geçti
midekoruyucu uykusuz1parol al benden de o kadar, geceleri zaten uyku tutmuyor acaba diyorum yemek yapıp yatsam ertesi güne yemeğim olsa nasıl olur 😂 ama yatak odasıyla mutfak yanyana eşim sesten rahatsız olmasın diye yapamıyorum, bi gün denicem 😂😂
Senemunlu uykusuz1parol mesajlari okurken bile uyku bastirdi o dereceyim bende 😊 cok yorgun hissediyorum ama evde 18 aylk oglum var mecbur birseyler yapiyorum. Sicaklarda basladi icim bayildi artk
uykusuz1parol Senemunlu Yorgunluk bu kadar güzel anlatılabilirdi😀😀Birde cocuk olunca daha da zor valla benim ilk gebeligim diyorum kendi kendime bazen Allah çocuklu olanlara yardım etsin gercekten kendimle ugrasamiyorken cocukla da ugrasmak onun enerjisine yetismek gercekten güç gerektirir Allah yardimcin olsun güç kuvvet versin
ozydm EymenAli21 çaresini bulabildiniz mi peki ? Ne bileyim sıcak suda mı bekletsek ay napsak şuan yemek hazırlamam lazım bulaşık falan ağlayasım geliyor nasıl yapacağım diye.
EymenAli21 uykusuz1parol maltofer içiyorum bı işe yaramıyor sanki vitaminde içiyorum ama cokkk halsizim sürekli