Yasmin95 Mirac2507 deminden beri iki kere belim tutuldu çok erken başladı bu hamileliğimde 🙈 bu sıkıntılar
midekoruyucu uykusuz1parol al benden de o kadar, geceleri zaten uyku tutmuyor acaba diyorum yemek yapıp yatsam ertesi güne yemeğim olsa nasıl olur 😂 ama yatak odasıyla mutfak yanyana eşim sesten rahatsız olmasın diye yapamıyorum, bi gün denicem 😂😂
uykusuz1parol midekoruyucu Aslında güzel olur geceleri değerlendirmek ama yakın olunca odalar sıkıntı olur .Kuş gibi yarim saat 1 saat uyusam benim de daha uykum gelmiyor
EymenAli21 uykusuz1parol maltofer içiyorum bı işe yaramıyor sanki vitaminde içiyorum ama cokkk halsizim sürekli
uykusuz1parol EymenAli21 Doktorunun bilgisi varsa bu şikayetlerinden kendini yormamaya calışacaksin düzenli beslenme ve uyku başka yapilabilecek birşey kalmiyor mecbur dayanacağiz
ikiponcik_annesi uykusuz1parol 36+3 bütün gün yatsam hiç kalkmasam diyorum 6 yaşında bi kızım var oyun istiyo kahvaltı öğle yemeği akşam eşim geliyo iftar hazırlığı oturamıyorum bile doğru dürüst bana kalsa yattığm yerden kalkmam öye ağırlaştm vajina kemiklerim ağrıyo zaten eğilip kalkmaktada zorlanıyorum ama az kaldı şükür kavuşucam oğluşuma 🥰
uykusuz1parol ikiponcik_annesi Allahım sağlıkla kavuştursun sizin isiniz daha zor bende halimden yakiniyorum🙃Allah im güç kuvvet versin cocuklu annelerin bizden daha çok ihtiyaci var enerjiye dinlenmeye hem hamilelik yoruyor hem işler hem cocuk ilgi oyun bekliyor zor valla
uykusuz1parol Senemunlu Yorgunluk bu kadar güzel anlatılabilirdi😀😀Birde cocuk olunca daha da zor valla benim ilk gebeligim diyorum kendi kendime bazen Allah çocuklu olanlara yardım etsin gercekten kendimle ugrasamiyorken cocukla da ugrasmak onun enerjisine yetismek gercekten güç gerektirir Allah yardimcin olsun güç kuvvet versin
Senemunlu uykusuz1parol enerji veriyor ve mutluluk yasatiyor insana ama zor yani . Bide hamilelik olunca kisitli hareket edebiliyoruz. Yetisemiyorum enerjisine :( 2 saat once yorumu yazdim kaka yaparken kustu halinin ustune bayagi bayagi paaşa paşa kalktim temizledim :D normaldeee aslaaa kalkamazdim buda zorunlu enerji ahahshsus Dogum yapinca bebegini koy koynunaa ohhh miss 1 yasa kadar sev sev sevv kokla :D sonra birazcık zorlasiyor
midekoruyucu uykusuz1parol valla benim de öyle, tam uyuyorum hop sahur vakti geliyor, 3te kalkıyorum bi daha 8e kadar uyku yok. E haliyle tüm gün uyuyorum 🤦🏻♀️ İyice nevrim döndü
ikiponcik_annesi uykusuz1parol amin canım zor ama evlatlar söz konusu olunca az oturuyorum az kalkıyorum derken öyle böyle yarım yamalak yuvarlanıp gidiyoruz işte 😁
ozydm EymenAli21 çaresini bulabildiniz mi peki ? Ne bileyim sıcak suda mı bekletsek ay napsak şuan yemek hazırlamam lazım bulaşık falan ağlayasım geliyor nasıl yapacağım diye.
EymenAli21 ozydm çaresi yok canım bende agliyorum kendi islerimi yapamiyorum eşim saolsun yardım ediyo 🤢🥴🙈
Yasmin95 uykusuz1parol aynen bu gidişle öyle olacak galiba kesin dedim Alaçam bu ay ama yasaklar girdi 🤷 Amin 🙏
Dnz_yksr uykusuz1parol bende öyleyim 36 haftadayiz hic bisey yapmıyorum kendi ihtiyacimi zor görüyorum ev cok kirli ama ne yapayım annemi bekliyorum doguma gelince yapar 😁
uykusuz1parol Dnz_yksr Ne guzell benim anam da gelemiyor yanıma mecbur düzenli bi sekilde sona kadar gitmem lazim
Metehan_ve_annesi uykusuz1parol 35. Haftaya girdiğimden beri ben de böyleyim. Sadece mecburi işleri yapıyorum yemek,çamaşır gibi😅😅 bubarada samsunlusunuz sanırım😊
uykusuz1parol Metehan_ve_annesi Ben simdiden boyleysem 35 ten sonra yerimden kalkmam galiba 😀Evet Samsunluyum🥰
Gokcelii uykusuz1parol 31. Haftadayım ağırlaşmadım daha eşim hamilesin bi otur diyip duruyo uzanasım gelmiyo hep uğraş arıyorum kendime :) Yakın zamanda vitaminlerine bakılmadıysa tüm kan testlerini yaptır canım çocuk senin depolarını kullanmaya başladıysa o yapar halsizlik. Ama yatmak istiyorsan da yat boşver evi işi illaki yapılacak bebiş gelmeden keyfine bak bakabildiğin kadar :)
Zeliha_92 uykusuz1parol sayın anne adayı tansiyon da bak her gün baş ağrısı ve tansiyon tehlikeli ikili,gözden kaçmamış olur
uykusuz1parol Zeliha_92 Tansiyonlarim normal genelde agrilarim ön tarafında zaten başımin doktora da gittim iki gün önce ama sıkıntı yok şuanlik