Bende evden çalışıyorum .Hiç çalışasım yok 28+6 günlüğüz . inanılmaz üşengeçkik var üzerimde hiçbir şey yapasım gelmiyor .Ama içimde hep yarın şunu yapıcam felan derim ama yapan var mı yok ,yemeği bile zor hazırlıyorum 🙈eşim seyahate gitse de anneme kaçsam diye dört gözle bekliyorum 🙈"