Sevgiylm34 sena17 bende cinsiyet öğrenmek için Gitmek istiyorum ama eşim bayramdan sonra gidelim diyor heyecandan da duramıyorum 🙈🥺
Dilara0638 Sevgiylm34 ben özel muayenehanesi olan bi doktora gidiyorum ama tabiki hastanelerde açık randevu aldığımız için bilgi mesajı geliyor telefonumuza öyle gidiyoruz
sena17 Sevgiylm34 Canım şimdi gidersen yanılma payından bahsedecektir 🤗yine ihtimal tabiki söylerler ama bayram sonuna iyice netleşir eğer sabredebilirsen🥰🥰
sena17 busraalperen Canım merhaba ,Google’a hamilelik haftası hesaplama diye gir,son adet tarihini hatırlıyorsan ona göre bir hafta çıkıyor 🤗🥰uygulamaya giriş yaparken de son adet tarihi yazdıysan eğer bebeği gün gün gösteriyor
Mk34 Agrı konusunda çok bi problemim oluyor diyemem şükürler olsun.Fakat iştahsızlık ve bulantı ile ilgili sıkıntılar hafiflemiş olsada devam ediyor 🤢
Sevgiylm34 Mk34 belli bir süreden sonra zaten azalmalar oluyormuş ama başka agrılar oluyor zamanla da
Papattyyaa Dilara0638 hayır canım, daha kontrole gidemedim ayın 11 inde inşallah, sana ne söyledi peki??
Gulcedmrz Bizde 12+5 olduk bugün içimden hep kız geçiyor bakalim mayıs sonu gibi doktor kontrolü var insalah o zaman öğreniriz 🤗
Hsakarya Sevgiylm34 aynı şekilde benimde öyle kuzum kalçam ağrıyor dünden beri de bacağım çok ağrıyor sanırım bu zamanlar da oluyor
Demetkan 11+2 yim inanılmaz saçlarım dökülüyor 😰 ayrıca yemek ve su içince midem bulanıyor o yüzden az yitiyorum ayrıca tatlı hiç yiyemiyorum sıfır tatlı ☹️
Ogretmenim7 Sevgiylm34 4.aydayım hala bulantı yanma devam ediyor.Ve biraz zor oturmaya basladım neden acaba